Brightsign BrightScript 3.0 Reference Manual Bedienungsanleitung Seite 64

  • Herunterladen
  • Zu meinen Handbüchern hinzufügen
  • Drucken
  • Seite
    / 75
  • Inhaltsverzeichnis
  • LESEZEICHEN
  • Bewertet. / 5. Basierend auf Kundenbewertungen
Seitenansicht 63
59
APPENDIX C EXAMPLE SCRIPT
The following code uses GPIO buttons 1, 2, 3, 4 for controls. It will work on any BrightSign model that has a video output
and a GPIO port.
REM
REM The game of Snake
REM demonstrates BrightScript programming concepts
REM June 22, 2008
REM
REM Every BrightScript program must have a single Main()
REM
Sub Main()
game_board=newGameBoard()
While true
game_board.SetSnake(newSnake(game_board.StartX(), game_board.StartY()))
game_board.Draw()
game_board.EventLoop()
if game_board.GameOver() then ExitWhile
End While
End Sub
REM *******************************************************
Seitenansicht 63
1 2 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 74 75

Kommentare zu diesen Handbüchern

Keine Kommentare